مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 07:362023-02-09اقتصادي

خبر خوب| 170 خانواده سیل زده رودانی خانه دار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، در هشتمین روز از دهه فجر 6 طرح عمرانی ، صنعتی ، ورزشی با حضور مسوولان شهرستانی و استانی با اعتباری بالغ بر 76 میلیارد تومان به مردم بهشت جنوب تقدیم شد.

آرامستان رودان صاحب پزشکی قانونی و غسالخانه شد عبدالرضا سالاری در حاشیه آیین افتتاح این طرح ها در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: در هشتمین روز از دهه فجر ساختمان پزشکی قانون و غسالخانه شهرداری رودان  با زیر بنای 400 متر مربع و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید تا روند خدمات رسانی به مردم در آرامستان این شهر با سهولت انجام شود.

وی افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید محمد جعفری  محله پشته معزآباد را دیگر طرح شهرداری رودان در این روز عنوان کرد و گفت: این زمین ورزشی 1500 متر مربع مساحت دارد  و دو میلیارد تومان برای آن هزینه شده که شامل زمین چمن ، سکو تماشاگران و نور می باشد.

  سالاری  بهره برداری از طرح تولید خوراک دام بومی در شهرک صنعتی رودان را به عنوان یک طرح نو و دانش بنیان در شهرستان نام برد و گفت: این طرح بر پایه بقایای درخت نخل و محصولات کشاورزی اجرا شد و برای تکمیل آن 5 میلیارد تومان هزینه شده است و از دیگر تولیدات این کارگاه از بقایای درخت نخل ،نخل پوده است که جهت استفاده در کشت هیدورپونیک ، تولید نشا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| 170 خانواده سیل زده رودانی خانه دار شدند

خبر خوب| 170 خانواده سیل زده رودانی خانه دار شدند